فکر می‌کنم به‌ش

ولی شاید اصلاً فکر نکردم به‌ش

فکر می‌کنم به‌ش

ولی شاید اصلاً فکر نکردم به‌ش

دوازده

فرایند انتخاب بیست‌ودومین آهنگ برای پلی‌لیستی که تو کانالم داره شکل می‌گیره و تا این‌جا فوق‌العاده ازش راضی‌ام، چندین روزه در جریانه. تنها چیزیه که این‌روزها برام مهمه و دقت و وسواس خرجش می‌کنم، همینه، که خودش گویای وضعیته. جدیداً با هیچ‌چیز و هیچ‌کس حال نمی‌کنم. تا می‌آم نوک پیکان رو بگیرم سمت یه چیزی و باهاش حال کنم، یه جوری ریده می‌شه توش. دوستان، آدمی همینه. اگر تو زمان و مکان درست خودش نباشه و با آدم‌های خودش بُر نخوره، روزبه‌روز فقیرتر می‌شه. فقر معنوی.

نظرات 3 + ارسال نظر
کیمیا شنبه 15 مهر 1402 ساعت 21:46

کاش بنویسی باز.

می‌نویسم.

تراویس بیکل یکشنبه 12 شهریور 1402 ساعت 14:07 https://travis1.blogsky.com/

آدرس کانال رو بده

@songmagic

لیمو شنبه 4 شهریور 1402 ساعت 10:49 https://lemonn.blogsky.com/

یادم تقریبا ده سال پیش افتادم که یه دوستم چند ماه ازش خبری نبود هیچ جا. بعد که پیداش شد؛ یه آرشیو دویست تایی از بهترین آهنگها توی هر سبکی که شنیده، درست کرده بود. همیشه میگفت میلیاردها ساعت طول کشید تا اینارو جمع و آپلود کردم و حقیقتا حظی وافر هم می برد از کارش :))

bravo

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد