فکر می‌کنم به‌ش

ولی شاید اصلاً فکر نکردم به‌ش

فکر می‌کنم به‌ش

ولی شاید اصلاً فکر نکردم به‌ش

پونزده: اونی که دربارۀ غول چراغ جادوئه

فرض کنید من غول چراغ جادو هستم و یکی از آرزوهاتون رو برآورده می‌کنم. بیاید بگید آرزوتون چیه. به‌جای اسم می‌تونید برای خودتون یه عدد سه رقمی بذارید.

تبصره: آرزوهای مربوط به پول و مهاجرت برآورده نمی‌شن.

نظرات 9 + ارسال نظر
شیرین یکشنبه 8 بهمن 1402 ساعت 16:55

ارزو میکنم اون ارزویی که تو دلم هستش براورده بشه

برآورده می‌شه.

جین پنج‌شنبه 28 دی 1402 ساعت 21:11

گی نیستم ولی حله همین لارنس رو جورش کن

حله، فعلاً برو ته صف.

جین پنج‌شنبه 28 دی 1402 ساعت 03:07

ازدواج رو که ممنوع نکردی میتونه مهاجرت رو پوشش بده .
من دیوانگی میخواستم .

نه، تو بیا بگو می‌خوای با جنیفر لارنس عروسی کنی، سه سوت آرزوت رو برآورده می‌کنم :))
به‌زودی دیوانه می‌شی.

666 شنبه 9 دی 1402 ساعت 00:00

جاودانگی. تا برم انواع روشهای مردنو رو خودم امتحان کنم
این دنیا بنظر فقط برا رنج کشیدن خوبه.
یه سریالم هست با همین مضمون به اسم Forever خاستی ببین.

باشه.

ریرامیرا سه‌شنبه 5 دی 1402 ساعت 00:19 http://Riramira.blogsky.com

ارزو میکنم من و رفتارم بی نقص باشیم
هر روز صبح ساعت ۵ از خواب بیدار بشم
ادم خوبی باشم
مهربون باشم

داداش تو زیادی درگیر سلف‌هلپ شدی. برو اسکاول‌شین روزیت رو جای دیگه حواله کرده.

443 جمعه 1 دی 1402 ساعت 23:14

یه روز برم قاهره و از نزدیک اهرام ثلالثه رو ببینم

برآورده می‌شه.

113 دوشنبه 27 آذر 1402 ساعت 17:31

سلام

بگم پول میخوام؟
بگم سلامتیم رو میخوام؟
بگم عدالت میخوام؟
...
هر چی رو انتخاب کنم بازم سرم بی کلاه میمونه!
پس یه آرزوی اساسی میکنم که اگر اون محقق بشه، تمااااام چیزایی که میخوام برآورده میشه:
اللهم عجل لولیک الفرج

الهی آمین.

۲۵۲ دوشنبه 27 آذر 1402 ساعت 13:23

اهل کشور دیگه ای بودن هم مهاجرت حساب میشه؟ اگر نه که دلم میخواست متولد ایرلند باشم.
اگر هم آره دلم میخواست توی کنسرتهای adele که توی ایران برگزار میشد شرکت کنم.

حالا تو ایران شاید نه اما یه روزی می‌ری کنسرت Adele.

115 دوشنبه 27 آذر 1402 ساعت 06:58

اصابت شهاب سنگ به زمین و انقراض انسان

این آرزوت برآورده می‌شه اما نه دقیقاً با همین ترتیب.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد