فکر می‌کنم به‌ش

ولی شاید اصلاً فکر نکردم به‌ش

فکر می‌کنم به‌ش

ولی شاید اصلاً فکر نکردم به‌ش

شانزده

بچه‌ها، بیاین دو زار واسه آدم حرف بزنین. 

نظرات 8 + ارسال نظر
Morgana سه‌شنبه 17 بهمن 1402 ساعت 19:32

در سطوری از یک کتاب نسبتا مزخرف، نوشته بود:
روشن است که مردم می‌توانند بدونِ گفت‌وگوهای جالب زندگی کنند. نیاز اولیه‌ی آن‌ها هم‌صحبتیِ تنانه نیست، بلکه آزادی از رنج است؛ آزادی از رنج همیشه مقدم است بر ارزش و معنا؛ آزادی از رنج را به قیمت ملال و سستی می‌خرند.

فلذا برو همونجا که تا الان بودی و خودت دو زار حرف نزدی با ما.

با این قرشمال‌بازی‌ها می‌خوای روی این واقعیت سرپوش بذاری که تو غیاب‌الغایبینی؟ من سال‌هاست باهات قهرم مورگانا جون و آشتی‌مون هم نمی‌شه.

لیمو یکشنبه 15 بهمن 1402 ساعت 10:05

خب بفرما تقصیر خودتون هم هست. مردم به ننوشتنتون عادت کردن حضرت آقا.

اشکال نداره. شاید دست‌پُر برگشتم.

جین شنبه 14 بهمن 1402 ساعت 23:58

دست از این بورژوا بودن من برنمیداری:(
بورژواتون از مقوله ی نون فقط گرم کردن و خوردنشو بلده . میخوام بگم حتی خریدنش هم بلد نیست.
اون کانال موزیکت هم تار عنکبوت بسته گمونم.

نه خب، بورژوایی دیگه.
آره، این‌قدر سمن دارم که یاسمن توش گمه.

جین شنبه 14 بهمن 1402 ساعت 21:11

عه اشتباه گفتم:/خداروشکر حداقل نونی به اسم پوآچا وجود داره.
نمی دونم چندبار این پیامو ارسال کردم صدبار وسطش بلند شدم پوزش به هر حال

شما بورژواها نان پوآچا بلدید. ما ته‌ش بربری و سنگک بدونیم چیه.

جین جمعه 13 بهمن 1402 ساعت 11:21

حالا غرضت چیه؟
زمستون به نیمه رسید نه نونت رسید نه لوبیا و سیب زمینی . حداقل یه نون پوآچایی بپز عکسشو نشونمون بده.

بابا من خودم یک ساله رنگ نون چاپاتا ندیدم :)))

1244 پنج‌شنبه 12 بهمن 1402 ساعت 23:40

به نظرت معنی زندگی همین بود؟

آره.

جین چهارشنبه 11 بهمن 1402 ساعت 18:15

احتمال میدم این پستو عین نارنجک پرت کردی اینجا و در رفتی تا یکی دو ماه دیگه .

واقعاً هیچی به ذهنم نمی‌رسه. می‌رسه‌ها، برای نوشتن این‌جا ولی نه. پس ناچارم هم‌چین کارهایی بکنم. درضمن، فکر می‌کنم در هر حال دیگه برای من وبلاگ‌نویسی این مدلی نقض غرضه.

لیمو سه‌شنبه 10 بهمن 1402 ساعت 23:54

اُ تا امشب ده شاهی هم کسی حرف نزده یا تایید نشده؟

می‌بینی؟ بعد از آدم انتظار دارن مرتب هم بنویسه :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد